تونی کروس روز سه شنبه پیش از بازی با اسپانیا با خبرنگاران صحبت کرد.

به گزارش Hala Madrid، وی گفت :” در اسپانیا و رئال خیلی راحت هستم. هدفمان این است که همه بازیها را ببریم و این هدف هرگز عوض نمیشود. می خواهیم اسپانیا را شکست بدهیم. قهرمانان پیشین مقابل هم قرار می گیرند و به دنبال یک بازی خوب و شکست دادناسپانیا  هستیم. در طول جام جهانی دوست داشتیم به اسپانیا بخوریم اما نشد. بازی فردا یک بازی بزرگ است. فکر نمی کنم که یک انتقام باشد.

وی در ادامه گفت :" برای من نظر دادن در مورد رئال آسان تر از اسپانیاست چرا که تمرینات اسپانیا را ندیده ام. بازیکنان کلیدی جدا شده اند. ایسکو بازیکن بزرگی است. این را از قبل می دانستیم."

کروس افزود :" مصدومانی داریم و بازیکنان متفاوتی نسبت به جام جهانی در ترکیب هستند. نسبت به صعود به یورو نگران نیستیم. شکست از لهستان را نباید زیاد عجیب دانست. مسلما به یورو می رسیم.”

وی در مورد تقابل با هم تیمی هایش در رئال گفت :" جالب است که با پیراهن هایی متفاوت در زمین باشیم. با سرجیو و ایکر صحبت کردیم."

وی همچنین در رابطه با مصدومیت مودریچ گفت: "مصدومیت مودریچ یک ضربه به تیم است چرا که کمک بزرگی است. امیدواریم زودتر برسد."

کروس گفت که حضور در رئال نقشش را در تیم ملی آملان عوض نکرده است:" مربی همان چیزی را از من می خواهد که قبلا می خواست : مسئولیت پذیری و تلاش."