۱۲۷ مطلب در آبان ۱۳۹۳ ثبت شده است

کلوپ: رویس هم مثل بقیه می تواند از دورتموند برود


Hala Madrid - سرمربی دورتموند تایید کرده که نمی داند آینده مارکو رویس در کدام باشگاه قرار دارد . کلوپ می گوید رویس هم مثل بقیه ستارگان دورتموند می تواند از این تیم برود .

کلوپ به تلویزیون انگلیس گفت :" ما چند سال بسیار موفق داشتیم و نمی توانستیم همه این بازیکنان را نگه داریم . همه آن ها اینجا باقی نماندند . آن ها رویاهای خودشان و شرایط متفاوتی  را داشتند .

مهمترین چیز داستان این باشگاه است که ادامه پیدا می کند . نمی توانیم این تیم را تا ابد در کنار هم نگه داریم . ما به این موفقیت ها رسیدیم چون آن ها بازیکنان با استعدادی بودند .

در مورد رویس هم باید صبر کنیم و ببینیم ولی او هم می تواند مثل بقیه برود . "

۳۰ آبان ۹۳ ، ۲۲:۱۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حسام

گزارش سایت گل / رئال مادرید چطور با بدهی 600 میلیونی کنار می‌‌آید؟!


Hala Madrid - لوس بلانکوس در حال افزایش کسری عظیم خود هستند اما همچنان بین بزرگترین خرج کننده‌های دنیا هستند. قدرت بی‌ نظیر آنها به این معنی است که آنها در حال حاضر چندان به بدهی‌های خود توجهی‌ ندارند.

فلورنتینو پرز در نشست مالی‌ سالیانه باشگاه برای فصل 2013/14 گفت: "برای 10مین سال متوالی‌، رئال مادرید بالاترین درآمد را بین باشگاه‌های ورزشی دارد و برای سومین سال متوالی‌ هم توسط مجله فوربس به عنوان ارزش مند‌ترین باشگاه ورزشی شناخته می‌‌شود."

ادامه مطلب...
۳۰ آبان ۹۳ ، ۲۲:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حسام

عکس / رونالدو به استقبال کریسمس


Hala Madrid - رونالدو دقایقی پیش ضمن انتشار این عکس در فیس بوک نوشت: "کریسمس فرا رسیده است."

۳۰ آبان ۹۳ ، ۲۱:۵۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حسام

رئال، مسی را زیر نطر دارد!


Hala Madrid - سران رئال مادرید با دقت شرایط لیونل مسی و احتمال جدایی او از بارسلونا را زیر نظر دارند.

به گزارش وبسایت نود، مسی هفته گذشته اعلام کرد که اجتمال جدایی او از بارسلونا وجود دارد و به همین خاطر سران رئال با دقت شرایط او را تحت نظر دارند تا در صورتی که تصمیم به جدایی از بارسا گرفت به سراغ خرید او بروند.

فلورنتینو پرز ، مدیر رئال مادرید از دیرباز علاقه زیادی به خرید این بازیکن داشته و حالا نیز با دقت شرایط وی را زیر نظر دارد.

۳۰ آبان ۹۳ ، ۲۱:۴۶ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حسام

گرت بیل: رفتنم از رئال مادرید صحت ندارد



Hala Madrid - گرت بیل که روز گذشته (سه شنبه) به عنوان "مرد سال فوتبال ولز" انتخاب شد، درباره بازی برای تیم ملی کشورش، گفت: همیشه تلاش می‌کنم تا بتوانم بهترین بازی‌هایم را برای ولز انجام دهم. بازی برای تیم ملی کشورم افتخار بزرگی است و تلاش خواهم کرد بتوانیم یکی از تیم‌های حاضر در جام ملت‌های اروپا باشیم.
ادامه مطلب...
۳۰ آبان ۹۳ ، ۲۱:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حسام