Hala Madrid - رسانه‌های دنیا واکنش‌های متفاوتی به رکوردشکنی رونالدو در لالیگا نشان دادند.
دویستمین گل کریستیانو و رکوردی که ستاره مادرید در دیدار شب گذشته مقابل سلتاویگو به جا گذاشت، از دید رسانه‌ها پنهان نماند. رسانه‌ها به هت‌تریک رونالدو که باعث پیروزی سه بر صفر رئال مادرید مقابل سلتاویگو در هفته چهاردهم لالیگا شد، پرداختند و همچنین درباره پنالتی مشکوکی که در این بازی به سود رئالی‌ها گرفته شد، صحبت کردند.

روزنامه «اوله» چاپ آرژانتین تصویر رونالدو را روی صفحه اصلی خود چاپ کرد و تیتر زد: «کلاه‌ها را بردارید». این روزنامه در متن خبر خود نوشت: مادرید با رهبری ستاره پرتغالی خود مثل همیشه قدرتمند بود. آنها با حضور کریستیانو رونالدو به عنوان نماد باشگاه و زننده یک هت‌تریک دیگر تیم توتو بریزو را که نمی‌توانست کاری برای مهار ستاره پرتغالی انجام دهد، شکست دادند.

روزنامه «گازتا دلو اسپورت» چاپ ایتالیا نوشت: «با سه گل فوق العاده کریستیانو که باعث شد دویستمین گلش را در لالیگا به ثمر برساند، پیروزی آسانی برای مادرید مقابل سلتاویگو به دست آمد». این روزنامه اضافه کرد: «وی رکورد هت‌تریک‌های دی‌استفانو و زارا را پشت سر گذاشت. به او تبریک می‌گوییم».

در همین حال روزنامه «اکیپ» چاپ فرانسه نیز به تعداد گل‌های کریستیانو رونالدو اشاره کرد. این روزنامه فرانسوی نوشت: «برنابئو به احترام او ایستاد».

روزنامه «آبولا» چاپ پرتغال نیز اعلام کرد: «یک شاهکار جدید در دوران حرفه‌ای رونالدو. این تأثیرگذاری کریستیانو را نشان می‌دهد که برای زدن ۲۰۰ گل تنها به ۱۷۸ بازی نیاز داشت».

روزنامه گاردین چاپ انگلیس تیتر «کریستیانو رونالدو رکورد هت‌تریک لالیگا را زد» و بیلد، روزنامه آلمان در خصوص پنالتی جنجالی در این بازی نوشت: «یک هت‌تریک برای کریستیانو رونالدو اما درباره شیرجه او چه نظری دارید؟»

رسانه‌های کاتالونیا کمتر هیجان‌زده شدند. روزنامه «اسپورت» چاپ کاتالونیا تیتر زد: «یک ماه شرم برای شیرجه کریستیانو» و در ادامه نوشت: «یک جنجال جدید برای کریستیانو رونالدو که با کمک ایندیانو ماینکو که پنالتی را به سود رئال گرفت تا اولین گلش را به ثمر برساند».

تیتر «ال موندو دپورتیوو» به این صورت بود: یک پیروزی برای مادرید با پنالتی‌ای که وجود نداشت». آنها همچنین به تعداد پنالتی‌های زده شده توسط رونالدو تأکید کردند: «پنالتی‌های رونالدو: رونالدو با افتادن‌ دراماتیکش در محوطه جریمه سلتاویگو هفتمین گلش از روی نقطه پنالتی را از ۲۳ گلی که در این فصل برای رئال در لالیگا به ثمر رساند، به ثبت رساند».