Hala Madrid - لوکاس سیلوا پس از بازی کروزیرو و فلومیننزه در مورد شرایط خودش صحبت کرد. وی گفت :" از شرایطم در زندگی خرسند هستم. دو بار قهرمان لیگ برزیل شدم و هنوز خیلی جوان هستم. باید به رشد ادامه بدهم. زندگی برایم خیلی سریع پیش رفت و پیشرفت سریعی داشتم. باید از خداوند تشکر کنم. "

وی که شانس پیوستن به رئال در زمستان دارد اظهار داشت:" از این خبر خوشحال و کمی شگفت زده شدم. این نشان می دهد که نه تنها در برزیل بلکه در خارج از این جا به کار من ارزش می نهند. فعلا همه چیز در حد شایعات است اما مسلما اتفاق مهمی برای من و خانواده ام خواهد بود. این انتقال به معنی تحقق رویاهایم است. شاید لحظه اش رسیده باشد که بتوانم با این انتقال ، پاسخ محبت خانواده ام را بدهم."

وی افزود :" یک بار به اسپانیا رفته ام اما هنوز مادرید را ندیده ام. می گویند شهر بسیار زیبایی است . آن جا را فقط از طریق تلویزیون دیده ام. فقط یک بار با تیم زیر ۲۰ سال برزیل به بارسلونا رفتم. برخی کلمات زبان اسپانیایی را بلدم:" عالی، خوب هستم" و این چیزها. "

لوکاس سیلوا در مورد رونالدو بیان کرد:" از کودکی همیشه بازیهای او را دنبال می کردم. چه زمانی که در منچستر بود و چه حالا که در رئال است بازیهایش را می بینم . روند خیلی خوبی دارد. هرگز تصور نمی کردم که چنین روزی برسد که کنارش بازی کنم. این یک رویا خواهد بود. از کودکی مسائل زیادی مد نظرم بود. تصور نمی کردم به این سرعت بتوانم به رویاهایم دست یابم. خدا را شاکرم. حضور در اروپا یکی از رویاهای من است."

این هافبک که شانس پیوستن به رئال در هفته های آینده را دارد در مورد ارزوی خود برای سال جدید میلادی گفت :" امیدوارم سال جدید بهتر از سال ۲۰۱۴ باشد . امیدوارم سالی مملو از پیروزی ، گل و جامها را پیش رو داشته باشیم."