بازیکن ولزی رئال مادرید معتقد است که راهیابی ولز به مسابقات قهرمانی اروپا ۲۰۱۶ به اندازه کسب دهمین قهرمانی با رئال در لیگ قهرمانان اروپا اهمیت دارد.

به گزارش Hala Madrid و به نقل از فارس، گرت بیل مدعی شد که راهیابی ولز به مسابقات قهرمانی اروپا ۲۰۱۶ در فرانسه به اندازه دهمین قهرمانی رئال مادرید در اروپا هیجان‌انگیز است.

بیل در این باره اظهار داشت: این برای من یک موفقیت نهایی خواهد بود. ولز هیچ‌گاه به مسابقات قهرمانی اروپا راه نیافته و تنها یک بار راهی جام‌جهانی شده است. با توجه به این واقعیت که هرگز به مسابقات قهرمانی اروپا راه نیافته‌ایم، این موفقیت بزرگی خواهد بود و در تاریخ ثبت می‌شود. این افتخار بزرگی نه تنها برای من بلکه برای همه مردم ولز خواهد بود و امیدواریم که بتواند باعث پیشرفت فوتبال این کشور شود.

ولز در حال حاضر با هفت امتیاز از سه بازی بدون شکست در صدر گروه B قرار گرفته است و امشب مقابل بلژیک بازی می‌کند. تساوی یک بر یک این تیم مقابل بلژیک در ماه اکتبر، شانس یاران بیل را برای صعود به مسابقات افزایش خواهد داد.

بازیکن رئال مادرید خاطرنشان کرد: داشتن شروعی خوب در این مسابقات برای ما اهمیت داشت و ما توانستیم آن را با پیروزی دو بر یک مقابل قبرس و تساوی بدون گل مقابل بوسنی تکمیل کنیم که به خصوص با توجه به اینکه مقابل قبرس ۱۰ نفره شده بودیم، نتایج خوبی بودند. قطعا می‌توانیم صعود کنیم. من فکر می‌کنم اگر به صعودمان باور نداشتیم، هیچ کداممان نمی‌توانستیم بازی کنیم.