مدیر برنامه‌های هافبک ملی‌پوش بورسیا مونشن‌گلادباخ عنوان کرد که این بازیکن توجهی به شایعات مطرح‌شده برای پیوستنش به جمع سفیدپوشان مادریدی ندارد.

به گزارش "Hala Madrid"، گفته می‌شود کریستوف کرامر که به طور قرضی از بایرلورکوزن به بورسیا مونشن‌گلادباخ پیوست و تا پایان فصل ۱۵-۲۰۱۴ برای این تیم بازی خواهد کرد، مورد توجه تیم‌‌هایی همچون رئال‌ مادرید و آرسنال است.

رنه فوم‌بروخ، مدیر برنامه‌های هافبک ۲۳ ساله تیم ملی فوتبال آلمان در مورد شایعات مطرح‌شده به نشریه «بیلد» آلمان گفت: کرامر در حال حاضر روی بورسیا مونشن‌گلادباخ تمرکز کرده و در تابستان ۲۰۱۵ هم به بایرلورکوزن بازخواهد گشت. در مورد شایعه حضور احتمالی کریستوف در رئال‌مادرید هم باید بگویم که در حال حاضر به این موضوع فکر نمی‌کنیم.

رودی فولر، مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرلورکوزن هم در این خصوص گفت: خیال‌مان بابت شایعات مطرح‌شده راحت است چون شرایط برای ما کاملاً روشن و واضح است.

کرامر که تا تابستان ۲۰۱۷ با بایرلورکوزن قرارداد دارد یکی از مهره‌های اصلی بورسیا مونشن‌گلادباخ در فصل جاری رقابت‌های بوندس‌لیگاست، هر چند در شکست یک بر صفر این تیم در خانه بورسیادورتموند به اشتباه دروازه خودی را گشود.