Hala Madrid - کارلو آنچلوتی، مربی ایتالیایی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل سلتا شرکت کرد. او تأکید کرد که شایعات اخیر مبنی بر تمایل رئال مادرید نسبت به خرید لوکاس سیلوا، هافبک برزیلی 21 ساله تیم کروزیرو و همچنین جدا شدن خاویر هرناندس از کهکشانی‌ها صحت ندارد.

آنچلوتی اظهار داشت: من از تیمی که در اختیارم گذاشته شده است، رضایت دارم. اگرچه سامی خدیرا بدشانسی آورده و اخیراً از ناحیه سر دچار مصدومیتی شده است اما خسه رودریگس دوره ریکاوری‌اش را سپری کرده است و به همین دلیل ما در ماه ژانویه دیگر نیازی به خرید بازیکن جدید نداریم.

آنچلوتی درباره شایعه جدا شدن خاویر هرناندس به دلیل نارضایتی از نیمکت‌نشینی‌های پیاپی‌اش در رئال مادرید که از زمان انتقالش از منچستریونایتد به کهکشانی‌ها آغاز شده است، هم گفت: همه بازیکنان من جایگاه خود را در تیم می‌دانند. ما مهاجمانی داریم که کارشان را خوب انجام می‌دهند. خاویر هم در بازی بعدی‌مان در لیگ قهرمانان اروپا برابر لودوگورتس رازگراد بازی خواهد کرد و در ماه ژانویه از ما جدا نخواهد شد.

قبل از شروع دوباره رقابت خود در لیگ قهرمانان اروپا، رئالی‌ها فرداشب (شنبه) در هفته چهاردهم لالیگا میزبان سلتاویگو هستند و امیدوارند که با شکست میهمان‌شان شمار پیروزی‌های متوالی خود را در تمامی رقابت‌ها به 18 برسانند و رکورد جدیدی در تاریخ خود به ثبت برسانند.

آنچلوتی اما این موفقیت را برای مردانش تضمین شده نمی‌داند به خصوص که شاگردان پیشین لوئیس انریکه در این فصل توانسته‌اند شگفتی‌های بزرگی را رقم بزنند.

سرمربی پیشین میلان در این خصوص خاطرنشان کرد: سلتا نسبت به فصل گذشته در سطحی متفاوت بازی می‌کند. رکوردهای این تیم خود همه چیز را درباره‌اش می‌گوید. این تیم توانسته است بارسلونا را در نیوکمپ شکست دهد و با اتلتیکومادرید مساوی کند. سلتاویگو تیم هجومی و جنگنده‌ای است و ما قطعاً‌ باید در سطح بازی‌های قبلی خود باشیم تا بتوانیم برابر این تیم نتیجه بگیریم.




تسنیم