بازیکنان رئال مادرید آخرین بازیکنان تیم ملی فوتبال پرتغال بودند که به اردوی این تیم ملحق شدند.
به گزارش "Hala Madrid" و به نقل از "فارس"، کریستیانو رونالدو و په‌په دو بازیکنی بودند که آخر از همه برای دیدارهای تیم ملی فوتبال پرتغال مقابل ارمنستان و آرژانتین به اردوی تیم ملی کشورشان اضافه شدند.
هر دو بازیکن عصر روز گذشته در فرودگاه فارو حاضر شدند و مستقیم به هتل تیم رفتند تا به سایر بازیکنان ملحق شوند. بازیکنان تیم ملی پرتغال پیش از آن یک جلسه تمرین سبک انجام دادند.
این دو بازیکن از فدراسیون فوتبال پرتغال برای دیر رسیدن به اردوی تیم ملی اجازه گرفته بودند زیرا کریستیانو رونالدو مجبور بود در مراسم اهدای جایزه بهترین بایکن و برترین گلزن فصل گذشته لالیگا شرکت می‌کرد.
تیم ملی فوتبال پرتغال با حضور فرناندو سانتوس، سرمربی جدیدش روز جمعه در مسابقات مقدماتی یورو ۲۰۱۶ به مصاف ارمنستان می‌رود.
پرتغال در آخرین بازی خانگی خود با نتیجه یک بر صفر مقابل آلبانی شکست خورد و این شکست به اخراج پائولو بنتو منجر شد. تیم ملی فوتبال پرتغال با هدایت سانتوس توانست مقابل دانمارک به پیروزی برسد و یک پیروزی مقابل ارمنستان در لیسبون می‌تواند آنها را صدرنشین گروه خود کند.
تیم ملی فوتبال پرتغال پس از بازی روز جمعه به انگلیس سفر می‌کند تا در دیداری دوستانه سه‌شنبه آینده در اولدترافورد به مصاف آرژانتین برود.