Hala Madrid - کارلو آنچلوتی، مربی ایتالیایی رئال مادرید پس از پیروزی تیمش مقابل کورنیا در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

مربی ایتالیایی رئال در مورد بازگشت خسه رودریگز به میادین گفت:" باید به بازی کردن عادت کند اما عملکرد خوبی داشت. تیم یک بازی بسیار جدی را داشت و برد خوبی کسب کردیم. کیفیت خوبی در بازیمان داشتیم. خسه مدتها از میادین دور بوده است. مقابل لودگورتس هم بازی می کند و بعد از آن زمان می خواهد. بازگشت به میادین پس از مصدومیت آسان نیست. او به خوبی توانسته ریکاوری کند و مثل بقیه بازیکنان آماده خواهد شد."

وی در مورد عملکرد زیدان به عنوان سرمربی تیم رزروهای رئال بیان کرد:" در ابتدا باید بگویم که در پایان بازی شش محصول آکادمی در ترکیب بودند و این برای تیم خوب است. عملکرد زیدان خیلی خوب است. کاریزمای خوبی دارد، بازیکنان به حرفش گوش می دهند و پیشرفت می کنند تا بتواندد از شب هایی مثل امشب لذت ببرند. یورنته و مدران نشان دادند که آماده بازی کردن هستند. به مرور کار زیدان نمود بیشتری پیدا می کند."

آنچلوتی در مورد عملکرد خامس رودریگز اظهار داشت :" بازیکن بسیار خوبی است. آسان نیست که به این سرعت کیفیت خودت را نشان بدهی. به مرور بهتر خواهد شد اما عملکرد خوبی داشته است. بسیار متواضع است و این خیلی مهم است. کیفیت و تواضع بالایی دارد. او را خیلی دوست دارم."

مربی رئال در مورد درخواست فرجام خواهی رئال برای لغو کارت قرمز ایسکو بیان کرد :" اطمینان داریم که کمیته مسابقات کارتش را لغو می کند."

وی در مورد رسیدن رئال به روند ۱۷ پیروزی پیاپی بیان کرد:" هرگز قبلا به رکورد فکر نکرده بودیم. باید این روند را ادامه بدهیم. حالا بازی مهمی مقابل سلتا خواهیم داشت که باید سعی کنیم که پیروز شویم اما ببینیم چه می شود. از روندی که داریم راضی هستیم."

کارلتو در مورد عملکرد چیچاریتو بیان کرد :" پنج مهاجم داریم و هر کدام فرصت خودشان را خواهند داشت. خسه می تواند در همه پست ها بازی کند. خودش حضور در جناح چپ را ترجیح می دهد اما بدون مشکل می تواند مهاجم نوک شود. می تواند در سمت راست هم بازی کند. فکر نمی کنم که ترسی برایش وجود داشته باشد. او باید آماده تقابل با حریفان شود. مسلما اکنون کارش مشکل است. فکر نمی کنم که ترسی داشته باشد چرا که در تمرینات روی دریبل های تن به تن کار کرده است."

آنچلوتی در مورد تعویض شدن واران بین دو نیمه گفت :" دچار مصدومیت بود و تعویضش کردیم اما مشکلش جدی نیست."