Hala Madrid - هافبک آلمانی تیم رئال مادرید اعتراف کرد که از زمان ورودش به جمع کهکشانی‌ها با یک چالش بزرگ روبه‌رو بوده است.

تونی کروس که تابستان سال جاری بایرن مونیخ را به مقصد رئال مادرید ترک کرد و بسیاری او را جزو عوامل اصلی موفقیت‌های کهکشانی‌ها در فصل جاری می‌دانند اعتراف کرد که در جمع سفیدپوشان مادرید یک چالش بزرگ پیش روی خود می‌بیند.

کروس اعتراف کرد که از وضعیت خود در سانتیاگوبرنابئو راضی است اما برای ارتباط برقرار کردن با هم‌تیمی‌ها و اعضای کادر فنی تیم مشکل دارد.

ستاره پیشین بایرن مونیخ اظهار داشت: من از وضعیت خود در رئال مادرید بسیار راضی هستم. در حال حاضر اما یک چالش بزرگ که مهمترین چالش هم است وجود دارد که آن زبان است چون من شش سال با رئال مادرید قرارداد داشته و به یادگیری زبان (اسپانیایی) نیاز دارم. هر کاری انجام خواهم داد تا بتوانم خودم را با شرایط تیم وفق دهم و این زبان را یاد بگیرم.

کروس ادامه داد: در زمین بازی اما من هیچ مشکلی ندارم و همه چیز کاملاً بی‌عیب و نقص پیش می‌رود و از این بابت بسیار خوشحالم.

کروس یکی از ۲۳ نامزد اولیه کسب توپ طلای فیفا بود که شب گذشته (دوشنبه) مشخص شد شانسی برای کسب این جایزه ندارد، چرا که نتوانست در میان سه نامزد نهایی قرار بگیرد.




تسنیم