Hala Madrid - ایکر کاسیاس، کاپیتان رئال مادرید از پیروزی مقابل مالاگا ابراز خرسندی کرد و از رونالدو تمجید کرد. صحبت های کاسیاس پس از بازی، بدین شرح است:

رکورد:" مربی به ما گفته بود که باید در تاریخ رئال ثبت شویم و حالا خوشحالیم. هواداران هم خوشحال هستند که ۱۶ پیروزی پیاپی را از تیمشان دیدند و امیدواریم که پیروزی های بیشتری را ببینند. توقعات خیلی بالاست و و مسلما روزی هم بالاخره شکست خواهیم خورد."

بازی مشکل:"  توقع یک بازی جدی را در دفاع و حمله داشتیم و از فرصت هایمان استفاده کردیم. کامنی عالی ظاهر شد. مالاگا فرصت هایی داشت اما خوب دفاع کردیم. کمی اذیت شدیم اما از امتیازاتی که گرفتیم خرسند هستیم."

توپ طلا و حرفهای جنجالی پلاتینی، ژابی آلونسو و ... :" همه این بحث ها مربوط به رسانه هاست. مدام نام من را در محافل مختلف مطرح می کنند. من رای خودم را داده ام و اگر بخواهند اعلام می شود و اگر نخواهند روزی مشخص خواهم کرد. وقتی آرایم را ببینید قضاوت خواهیم کرد. از نظر من رونالدو بهترین است و تا پای مرگ با او هستم. به ما خیلی کمک کرده است و نقش مهمی در رئال دارد."

عملکرد خودش:" نه قبلا یک کابوس بودم و نه حالا فوق العاده هستم."

بهترین رئالی که دیده اید؟"بهترین بودن همیشه در پایان فصل مشخص می شود. اگر پایان فصل خوب نباشد باقی فصل به حساب نمی اید."

حضور ناواس در ترکیب اصلی بازی رئال و بازل :" این تصمیم مربی است و باید احترام گذاشت. کیلور لایق بازی کردن و فرصت هایش است. او بسیار حرفه ایست. پاچکو نیز دروازه بان دیگر ترکیب است و اگر روزی در ترکی رئال قرار بگیرد بهترین عملکردش را خواهد داشت."