Hala Madrid - کارلو آنچلوتی، مربی ایتالیایی رئال مادرید پس از پیروزی ارزشمند مقابل مالاگا با خبرنگاران صحبت کرد.

به گزارش مارکا، آنچلوتی در مورد رسیدن به رکورد شانزده پیروزی پیاپی اظهار داشت :" رسیدن به رکورد پیروزی های پیاپی یک رویا بود اما این حاصل یک تیم بی نظیر ، بازیکنان بزرگ و باشگاهی بی نظیر است. خوشحال هستم. از روندی که داشتیم خیلی راضی هستیم. امیدواریم روندمان را ادامه بدهیم. شایستگی هاین تیم مشخص است اما خوش شانس هستم که مربی یک تیم بی نظیر با بازیکنانی بی نظیر داشتم. بازیکنانم را تحسین می کنم اما این پیروزی ها فقط بخشی از یک فصل بسیار طولانی هستند."

وی در مورد شرایط مصدومیت بنزما گفت:" احساس می کرد که از ناحیه پا درد دارد و به همین خاطر او را تعویض کردم." و در مورد اخراج شدن ایسکو بیان کرد:" باید کارتش لغو شود چرا که قصد دادن توپ به حریف را داشت."

آنچلوتی در مورد گل نزدن رونالدو بیان کرد:" خیلی عالی بود. تلاش بی نظیری داشت و عنصر کلیدی بازی بود. عجیب است که گل نزند اما دو پاس گل داد."

وی در مورد عملکرد هافبک های تیمش گفت :" رفتار دفاعی بازیکنانی مثل کروس، ایسکو ، خامس و بیل که در گذشته تجربه اش را نداشتند مرا شگفت زده کرد. تیم بسیار متحد است و خوب فداکاری می کند. سقفمان این است که به تلاش ادام دهیم چرا که فوتبال حافظه ندارد و همه این را می دانیم."

مربی ایتالیایی در مورد مالاگا بیان کرد :" تا آخرین لحظه جنگیدند. خوب دفاع کردند و از سانترهای بلند روی سر سانتاکروز استفاده کردند. تیمی جوان و آینده دار هستند."

وی در مورد بیانیه رئال بر علیه پلاتینی بیان کرد:" کریستیانو نیازی به ین بیانیه نداشت اما باشگاه می خواست که موضع خود را در مورد رئیس یوفا بیان کند."

آنچلوتی در مورد تشویق شدن ایسکو توسط هواداران تیم سابقش مالاگا بیان کرد:" نشان دادن محبت عادی است. او لیاقتش را دوست دارد. همه دوستش دارند."