Hala Madrid - بازیکن رئال مادرید اعلام کرد که با صحبت‌های رئیس یوفا در خصوص برنده توپ طلا ۲۰۱۴ مخالف است.

آلوارو آربلوا در مراسم رونمایی از کتاب «دروغ‌ها و کلیشه‌های فوتبالی» در خصوص شرایط فعلی رئال مادرید صحبت کرد و گفت:‌ این رئال مادرید رقابت را دوست دارد. ما به دنبال افتخارات بیشتری هستم. در حالی که ما هنوز لادسیما را نبرده‌ بودیم، مردم یازدهمین قهرمانی در اروپا را از ما می‌خواستند.

وی اظهار داشت: شکستن رکورد مورینیو و مونوز خوب است. تیم در مسیر تلاش و پیروزی است. می‌خواهیم در مالاگا سخت تلاش کنیم تا به پیروزی برسیم و رکوردشکنی کنیم.

آربلوا ادامه داد: به آنچلوتی گفته بودم یک بازی در لیگ قهرمانان به من بدهکار است و خدا را شکر که این فرصت نصیب من شد.

وی خاطرنشان کرد: مایه تأسف است که برگزار کنندگان مراسم توپ طلا چنین مسائلی را مطرح می‌کنند. کریستیانو با فاصله بهترین است. من نظر رئیس یوفا درباره توپ طلا را نمی‌فهم.



فارس