Hala Madrid - کیلور ناواس، دروازه بان ملی پوش کاستاریکایی رئال مادرید، پس از بسته نگه داشتن دروازه اش در دیدار مقابل بازل ابراز خوشحالی کرد.

بنا به گزارش Goal، ناواس که به جای ایکر کاسیاس، دروازه بان شماره یک رئال مادرید در چارچوب دروازه قرار گرفته بود، در پایان بازی به خبرنگاران گفت:

"مربی به من گفت که امروز بازی خواهم کرد. من هم فکر می کردم که بازی خواهم کرد بنابراین خوشحالم. من همیشه در طول هفته با فکر اینکه بازی خواهم کرد، تمرین می کنم. دانستن اینکه احتمال بازی کردنم وجود خواهد داشت، اجازه تسلیم شدن نمی دهد. وقتی فرصتی پیش می آید باید از آنها بهره برد. باید صبور باشیم. من بهترین عملکردم را ارائه می کنم تا فرصتی بدست آورم و خوب کار کنم.

این تورنمنتی است که همه عاشق بازی کردن در آن هستند بنابراین خوشحالم که پیروز شده ایم و من هم توانسته ام تا کمی در پیروزی تیم نقش داشته باشم. آرام هستم و سخت کار می کنم. کم کم فرصت های بیشتری به دست می آورم. می خواهم آماده باشم تا وقتی فرصت بازی به دست می آورم، به خوبی پاسخ دهم. همه می خواهند که بیشتر بازی کنند، اما ما باید گام به گام پیش برویم."

ناواس در مورد واکنش فوق العاده ای که در مقابل ضربه امبولو داشت نیز گفت: "هرگز تسلیم نشدم و تا پایان جنگیدم. من چنین حرکاتی را تمرین کرده بودم و این بار نتیجه داد و به تیم کمک کردم. همیشه هنگام کش دادن بدنم سعی می کنم خود را به توپ برسانم  و هیچوقت تسلیم نمی شوم، بنابراین خوشحالم."

او در مورد بازی نیز گفت: "بازی آنطور که ما می خواستیم پیش نرفت اما پیروزی به ما کمک کرد تا این روند را ادامه دهیم. پیروزی همیشه خوشایند است و ما همین مسیر را ادامه خواهیم داد."



طرفداری