Hala Madrid - ایسکو به مادریدی ها اطمینان داد که 'خیلی خوب درک می کند' که تیم در غیاب لوکا مودریچ به چه چیزی احتیاج دارد.

این بازیکن 22 ساله در دو دیدار اخیر رئال مادرید جایگزین هافبک مصدوم و کروات شده است، کسی که در جریان دیدارهای ملی مقابل ایتالیا دچار آسیب دیدگی شد. ایسکو در پایان دیدار مقابل بازل که با پیروزی 1-0 کهکشانی ها همراه بود، به خبرنگاران گفت:

"از لحاظ جسمانی احساس فوق العاده ای دارم و خیلی خوب درک می کنم که تیم چه نیاز هایی دارد. بازی کردن با این بازیکنان آسان است و ما همراه با هم روندی باور نکردنی داشته ایم. مصدومیت مودریچ مایه تأسف است چرا که او بازیکنی است که کیفیت زیادی به تیم می بخشد اما ما ترکیب وسیعی داریم و من به مربی گفته ام که در هر پستی بازی خواهم کرد.

ما در مقابل بازل به اندازه کافی فشرده بودیم و از جلو پرس کردیم. شاید بازی درخشانی نداشتیم اما مهم است که سه امتیاز را کسب کردیم."

رئال مادرید این هفته در دیدار با تیم سابق ایسکو، مالاگا، می تواند رکورد تعداد پیروزی های متوالی تاریخ باشگاه را جابجا کرده و از 15 ارتقا ببخشد. ملی پوش اسپانیایی در این رابطه افزود:

"رفتن به خانه همیشه خاص و ویژه است. مالاگا به من همه چیز داد، اما فوتبال شغل من است و باید از پیراهن دیگری دفاع کنم."