Hala Madrid - بازیکن ولزی رئال مادرید اعلام کرد در صورتی که رئال مادرید به او پیشنهاد نمی‌داد، ترک تاتنهام برایش بسیار سخت بود.

گرت بیل گفت‌و‌گویی مفصل با روزنامه تلگراف انجام داد و در آن به اولین سال حضورش در اسپانیا اشاره کرد. وی اظهار داشت: یادگیری از بهترین بازیکن دنیا باورنکردنی است. رونالدو به من کمک می‌کند تا بازیکن بهتری شوم. از زمانی که من به اینجا آمدم، رونالدو فوق‌العاده بود. کمک‌های رونالدو فراتر از فوتبال بود و به من در پیدا کردن خانه در مادرید نیز کمک کرد.

بیل اعلام کرد که تمام تلاشش را انجام می‌دهد تا به سطح رونالدو برسد و ادامه داد: اگر رئال نبود، ترک تاتنهام بسیار بسیار سخت بود. می‌خواستم خودم را محک بزنم. فتح لیگ قهرمانان اروپا دقیقا نشان می‌دهد که چرا می‌خواستم به رئال بیایم. گلی که به اتلتیکو زدم را دوباره تماشا می‌کنم و فکر می‌کنم که چه قدر باید زانوهایم پس از آن خوشحالی بعد از گل درد گرفته باشد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: آب و هوای اسپانیا بسیار گرمتر از انگلیس است و من آن را دوست دارم. تمرینات پیش از فصل در تابستان دیوانه کننده است و هوا بسیار گرم است.




فارس