Hala Madrid - در نشست خبری بازی با ایبار، سوال اصلی خبرنگاران از کارلتو در مورد جانشین احتمالی مودریچ بود. بسیاری گمان می بردند که زوج کروس و خدیرا که زوج خط میانی آلمان قهرمان جهان بودند، بر زوج کروس و ایسکو ارجحیت داده می شود اما وقتی آنچلوتی 11 بازیکن اصلی تیمش را اعلام کرد، مشخص شد که ایسکو در کنار کروس بازی خواهد کرد.

بدین ترتیب ایسکو یک خط عقب تر آمد و 90 دقیقه در مقابل ایبار کنار کروس بازی کرد. نمایش او در این مسابقه استثنایی بود. مشارکت فعال او در هر دو فاز تهاجمی و دفاعی، آنچلوتی را سورپرایز کرد. بطوریکه در نشست خبری پس از بازی صراحتا اعلام کرد که این جوان 20 ساله مالاگایی به خوبی جای مودریچ را پر کرده است.

آنالیز فنی بازی ایسکو در بازی مقابل ایبار نشان می دهد که این بازیکن، 12 بار موفق به توپگیری از بازیکنان حریف شده؛5 بار بیشتر از تونی کروس. او تنها یک بار مرتکب خطا روی بازیکن مقابلش شد.94 درصد از 77 پاسی که او به همبازیانش داد صحیح بود.ایسکو در این بازی 11.5 کیلومتر نیز دوندگی داشت. با این آمارها دیگر نمی توان شک داشت که در بازی های بعدی چه کسی زوج کروس و جانشین مودریچ در میانه زمین رئال خواهد بود.



ورزش3