Hala Madrid - بازیکن برزیلی رئال مادرید دروازه‌بان تیمش را بهترین سنگربان دنیا دانست.

مارسلو تأکید کرد که رئال مادرید پس از ۱۴ پیروزی متوالی روی بردن بازی‌ها تمرکز کرده است نه کسب رکورد. رئال مادرید شب گذشته با نتیجه چهار بر صفر مقابل ایبار به پیروزی رسید و رونالدو دو بار گلزنی کرد.

وی اظهار داشت: عالی پیش می‌رویم اما مثل همیشه به پیشرفت نیاز داریم. باید فروتن و خونسرد باشیم. بازی مقابل ایبار آسان نبود و ما نیاز به تمرکز داشتیم. درباره رکورد شکنی صحبت نمی‌کنیم بلکه کاری را انجام می‌دهیم که مربی از ما می‌خواهد و آن هم این است که بدویم و بجنگیم.

مارسلو در خصوص اظهارنظرهای آلونسو درباره توپ طلا ادامه داد: هرکسی عقیده خودش را دارد. من هم نظر خودم را دارم و به نظر آلونسو احترام می‌گذارم. من فکر می‌کنم ایکر کاسیاس بهترین است و بعد از او کیلور ناواس و بعد هم فرناندو پاچکو.

بازیکن رئال مادرید خاطرنشان کرد: من توپ طلا را به رونالدو می‌دهم زیرا خودم نمی‌توانم آن را برنده شوم. می‌دانیم که ژابی کمک‌های فراوانی به مادرید کرد اما وقتی بازیکن بسیار خوبی تیم را ترک می‌کند، بازیکن دیگری به جای او می‌آمد و تیم کارش را بسیار عالی انجام می‌دهد.

وی اضافه کرد: به تیم‌های دیگر نگاه نمی‌کنیم و فقط کارمان را انجام می‌دهیم.



فارس