Hala Madrid - کارلو آنچلوتی بعد از پیروزی 4-0 تیمش مقابل ایبار اذعان کرد که ایسکو می تواند جایگزین طولانی مدت لوکا مودریچ باشد.

این بازیکن 22 ساله در عین شگفتی به عنوان جانشین هافکب کروات که به دلیل مصدومیت باید 3 الی 4 ماه دور از میادین باشد انتخاب شد اما مربی ایتالیایی معتقد است که ستاره سابق مالاگا در باسک به اندازه کافی کیفیت خود را نشان داد تا شانس حضور طولانی مدت در ترکیب اصلی را داشته باشد.

بنا به گزارش فوتبال اسپانیا، آنچلوتی در پایان بازی به خبرنگاران گفت: "ایسکو فوق العاده بود. او مدام خود را در موقعیت های دفاعی پیدا می کرد و مثل همیشه در حرکات هجومی نیز کیفیت خوبی به نمایش می گذاشت. او نشان داد که می تواند در آن پست بازی کند.

ما خوب بازی کردیم و در کل مسابقه تمرکز فوق العاده ای نشان دادیم. من از تلاش خوب شاگردانم و کیفیت همه بازیکنان قدردانی می کنم. خدیرا هیچ مشکلی ندارد، اما بعد از مصدومیت تنها در دو بازی برای تیم ملی کشورش به میدان رفته است، بنابراین ترجیح دادم تا از ایسکو استفاده کنم، چرا که او از بازی های اخیر خود خوب ریکاوری کرده بود.

البته که شکست هم از راه خواهد رسید. هدف ما این است که روند خوب خود را ادامه دهیم. تیم خوب است و همه بازیکنان با انگیزه هستند و فوق العاده کار می کنند. فصل طولانی است، و باید با همین نگرش پیش برویم."

آنچلوتی سپس به ستایش از تیم ایبار و هوادارانش پرداخت که تمام تلاش خود را برای ارائه یک بازی خوب و جذاب به کار بردند.

"آنها بازی خود را انجام دادند. آنها تیمی هستند که می جنگند و از لحاظ دفاعی سازمان دهی خوبی دارند. آنها تلاش کردند تا در ضد حملات به ما ضربه بزنند اما فکر می کنم رئال مادرید در تمام زمینه ها خوب عمل کرد. ما بسیار متمرکز بودیم.

این بازی برای هواداران ایبار یک مهمانی بود و ما برای آنها خوشحالیم. هواداران زیادی علیه ما هستند، اما خوب است آنها برای تیم ما احترام قائل بودند. طرفداران مشتاق بودند."