Hala Madrid - مارکو رویس در تابستان آینده چه تصمیمى خواهد گرفت؟ آیا او در ازاى پرداخت مبلغى مشخص به باشگاهى دیگر خواهد رفت و یا قرارداد خود با دورتموند را تمدید خواهد نمود؟

از هفته هاى پیش تیم آتى مارکو رویس ستاره باشگاه دورتموند به یکى از مهمترین مسائل فوتبال آلمان تبدیل شده است،‌  مارکو رویس گزینه هاى زیادى براى آینده فوتبال خود در اختیار دارد، چون علاوه بر بایرن مونیخ، برخى از تیم هاى صاحب نام اروپایى نظیر بارسلونا و رئال مادرید نیز براى جذب این بازیکن بى تمایل نیستند. به هر حال به خدمت گرفتن بازیکنى با این کیفیت تنها با پرداخت مبلغ 25 میلیون یورو مى تواند براى هر باشگاهى وسوسه انگیز باشد. همه چیز تنها به تصمیم مارکو رویس بستگى دارد، حال به نظر مى رسد که تونى کروس از هم تیمى هاى او در تیم ملى آلمان، مایل است اعتماد او را براى پیوستن به رئال مادرید جذب نماید.

تونى کروس در این رابطه با تمجید از مارکو رویس گفته است:"دورتموند، بارسلونا، رئال مادرید یا بایرن مونیخ، مارکو در همه این تیم ها مى تواند موفق باشد، با توجه به کیفیتى که او دارد و شرایط قراردادى اش، واضح است که تیم هاى زیادى خواهان جذب او باشند."

به نظر مى رسد تونى کروس مى خواهد مارکو رویس را مجاب کند که فوتبال خود را در خارج از بوندسلیگا دنبال نماید، دقیقا همان تصمیمى که خود کروس بعد از فتح جام جهانى آن را اتخاذ نمود و مونیخ را به مقصد مادرید ترک کرد و از انجام آن پشیمان نشده است، چون وى در هفته هاى اخیر عملکردى فوق العاده در ترکیب رئال مادرید داشته و به شدت مورد تمجید سرمربى تیم و مطبوعات اسپانیایى قرار گرفته است.

تونى کروس به این دلیل مى خواهد تمایل مارکو رویس را به پیوستن به مادرید جلب نماید، چون از نقطه قوت وى در خط حمله آگاه است، ‌اما از افکار رویس در این خصوص اظهار بى اطلاعى مى نماید:"من نمى دانم که او در دورتموند چه احساسى دارد و آیا او به فکر ترک دورتموند هست یا خیر؟ او باید خود در خصوص آینده آش تصمیم بگیرد، البته او به اندازه کافى باهوش است که تصمیمى صحیح اتخاذ نماید."

با چنین صحبت هایى بى تردید مارکو رویس بیشتر به ترک دورتموند و حتى بوندسلیگا ترغیب خواهد شد. رویس 25 ساله مى بایست در خصوص مهمترین قرارداد دوران حرفه اى خود در هفته هاى آتى تصمیم گیرى نماید و اینکه کدام تیم مى تواند او را به بازیکن بهترى تبدیل نماید.

از شواهد چنین برمى آید که هواداران باشگاه دورتموند دیگر شاهد حضور مارکو رویس در ترکیب تیم محبوب خود نخواهند بود، البته تا زمانى که رویس خود به صورت علنى در خصوص آینده اش اظهار نظرى ننماید، باز هم چنین گمانه زنى هایى در مطبوعات حتى با شدت بیشترى وجود خواهد داشت.



طرفداری