Hala Madrid - مدافع برزیلی تیم رئال مادرید در مصاحبه با realmadrid.com اهدافش برای این فصل را توضیح داده، و در مورد بازی کردن کنار کریستیانو رونالدو صحبت کرده است.

آنچلوتی: "او اجازه می دهد تا از بازی لذت ببریم و خلاقیت داشته باشیم. او می داند که اعتماد به نفس زیادی داریم. به خاطر تمام کمک هایی که به ما کرده و آنچه که در هر بازی به ما گفته است، برایش همه کار می کنیم. او خیلی راحت است و همه چیز را به روی شما می گوید، که این کلیدی است. او یک برنده است و روی تواضع و اراده برای شروع و انجام همه چیز از نو برای تکرار موفقیت تأکید دارد. می دانیم که برای پیروزی باید فوق العاده متحد باشیم."

کریستیانو رونالدو: "بازی کردن با او آسان است. او می داند که کجا باید توپ را به شما بدهد و این کار را بی نقص انجام می دهد. او در دفاع هم به تیم کمک می کند و پاس های فوق العاده ای مهیا می کند. برای ما بازی کردن با این ستاره ها آسان است: آنها گلزنی می کنند و گل می سازند."

لا دسیما: "اگرچه ما در ابتدا کمی عصبی بودیم، اما می دانستیم که آن روز فینال شادی خواهیم داشت چون دست از جنگیدن بر نمی داشتیم و از حمایت همه برخوردار بودیم. ما واقعاً می خواستیم برای هواداران و خانواده هایمان چیزی برای خوشحالی بدهیم و باید تمام توانمان را به کار می گرفتیم. این پیروزی واقعاً اهمیت داشت؛ این بزرگترین عنوانی است که فتح کرده ام. وقتی زیدان مرا در آغوش گرفت، نشستم و گریه کردم و حس بسیار زیادی از شادی داشتم. آن لحظات غیر قابل توصیف است."

چمپیونزلیگ امسال: "ما در فرم خوبی هستیم، اما نمی توانیم سهل انگاری کنیم. هر روز سخت کار می کنیم تا در مناطق مشخص، پیشرفت و بهبود یابیم. می خواهیم در تمام بازی ها پیروزی شویم تا از عنوان خود دفاع کنیم."

فرم کنونی: "این ممکن است بهترین عملکرد و روند من باشد. همیشه می خواهم پیشرفت کنم و در بهترین فرم باشم تا به رئال مادرید کمک کنم."

ثبات در ترکیب اصلی: "ما در داخل زمین خیلی به هم کمک می کنیم. می دانیم که به منظور ادامه دادن این مسیر باید به کار کردن، دفاع کردن و گلزنی ادامه دهیم. هدف ما قهرمانی در تمام رقابت هاست."



طرفداری