Hala Madrid - دو مرد بزرگ فوتبال دیشب بیشتر از آن که رقیب باشند، با هم رفیق بودند.

دیشب دو تیم پرتغال و آرژانتین در یک دیدار تدارکاتی به مصاف یکدیگر رفتند. شاید بیش از آن که برای بینندگان فوتبال اهمیت داشته باشد، باز هم می خواستند شاهد جدال و دوئل کریس و لئو باشند.

تماشاچیان در اولدترافورد بین 85 تا 120 یورو پرداخته بودند تا بیایند و این دوئل را تماشا کنند. اما زمانی که این دو مرد بزرگ از زمین مسابقه خارج شدند، چهره این هواداران دیدنی بود. 

اما " تئاتر رویاها " دیشب به جای جدال و " رقابت " این دو بازیکن، شاهد دوستی و " رفاقت " آن ها بود. رویایی ای که شاید کمتر کسی فکرش را می کرد روزی به واقعیت تبدیل شود.
هواداران فوتبال خیال می کردند این دو همواره باید با هم بجنگند تا سفره کل کل طرفدارانشان خالی نماند. اما کریستیانو رونالدو و مسی دیشب چهره زیبای ورزش فوتبال را به نمایش گذاشتند، ثابت کردند که یوهان کرایوف در نصیحتش به پسرش، یوردی  راست می گفته که " فوتبال در انتها تنها یک بازی است، جنگ نیست."

یک تبریک زیبا در تونل، یک دست رفاقت جاودانه که برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد ماند، در یاد ما خواهد ماند که روزی بهترین بازیکن های فوتبال عصر ما، درس خوبی به تمام طرفدارانشان دادند.

این دو نزدیکی و محبت خود را به یکدیگر نشان دادند، تا جایی که گفته می شود در را ه رختکن کریس رونالدو دستانش رو دور گردن مسی انداخته و هر دو دست یکدیگر را به نشانه دوستی فشرده اند.



این مسئله برای خبرنگاران و حاضرین آنقدر مهم و زیبا بوده که خیلی ها حتی تک گل گوئررو را هم از یاد بردند و نتیجه بازی را نیز فراموش کردند.

بله دوستان، شاید یوهان کرایوف افسانه ای راست می گفت...


طرفداری